Com va néixer el projecte Comerç Local de Granollers?
Va ser idea d’en Josep Canudes. A causa la pandèmia volia donar visibilitat al comerç local que tan malament ho estava passant amb tancaments, restriccions i baixes.
Ell mateix va obrir un Facebook i un Instagram i va sortir a fotografiar tots els comerços de la ciutat i els anava penjant amb l’adreça.
Com es va rebre aquesta acció?
Doncs als comerços que tenien obert en aquell moment, els va agradar, i en Josep els anava explicant quina era la seva intenció.
De fet, fent les fotos a Joan Prim va conèixer a la Sònia Massagué, que es va apropar preguntant per què feia fotos als comerços.
La Sònia és Community Manager i es va oferir a donar-li un cop de mà, i així va ser des del minut 1.
Aviat en Musa es va unir a l’equip oferint-nos els seus coneixements en SEO i des de llavors els 3 hem anat fent.
Com heu fet perquè tingueu tants seguidors?
El nostre objectiu és donar visibilitat al comerç local, a tot el comerç, independentment de si està més o menys a prop del centre o de la zona de vianants.
I vàrem demanar als comerços que ens etiquetessin per compartir a les nostres “Stories” els productes o serveis que tenien actius.
La constància de la Sònia és la que ha fet que les xarxes vagi creixent pas a pas. I l’organització de Sortejos gratuïts ens ha donat a nosaltres, i al comerç amb el qual hem col·laborat, un bon grapat de seguidors.
A on voleu arribar amb aquesta xarxa social?
Doncs ara estem veient que podem fer. No volem perdre l’objectiu principal d’oferir un espai gratuït on donar visibilitat al comerç de Granollers, però veiem que ens falta fer un pas endavant.
Estem en moment de reflexió.